i'm back !

aha , i'm back ! dh lmea tk update blog ? why ? what happen ? because i didn't remember my own email and password ! gila punya budak . haha . well , in this sch holiday , so many things happen to me and my lovely lover . ad yg happy and tk kurang jgk yg mcm celaka . tpy kteorg dpt handle sume tu . alhamdulillah . and now , at about 3 weeks to go ( attention ), sch is open back . and this year form 4 '2010 are in SPM !! oh my god . knea study bnyk bnyk ! and yg pastinya siap sedia lah knea torture ! oh god . pengsan lahh mcmni . adoiyaii . susah laa mcmni kann . susah susah . susah sgt pn tk bolh .so start tahun depan my mission is ; study study study ; no hang out (sometimes can lh , nk mati beku ap duk kt ruma jea) ; fone ? awal awal dh knea bgy arahan ' fone jgn nk bunyi jea , bnyk bunyi kasi tarik itu fone ' . grr . tk bolh jdy ni . my fone is my life ! tkda fone , tk senang derr . so knea lah try kawal penggunaan fone yea .-.-'' okay okay . suda cukup smpai di sini yea . lain kali update lgy sbb dh ingat email n password . haha . sengal . okayy tata .love ya ! <3