PANAS . =)

ap kaitan between title ni dgn post ni pon aku tk tau. saje suke. hehe. well, tghari tdy suda settle itu hal sama itu budak name nik. aku cter sume kat dy then dy kate it's okay, nnt dy settlekan dgn sis dy. act, sikit goy pasal bnd ni sbb yealah takot mama dy jea en. but he said mama dy suda tengok maa itu pict but tade cakap pape ponn. sis dy jea. then aku decide nk jumpa mama dy sbb tanak mama dy pk mcm mcm psal aku. maybe tomorrow kot jumpa. wish me luck yaa. hehe. then buad itu projek akaun yang agak agak menyusahkan . dh habis buad lepak jap, penattt  --" . then, aku suruh nik pakai sepit butterfly aq , saje suke. dy pakai. then ..

kyra : haa kan comell tuu. haha .
ayie : macam pari pari ( sambil buad muke kiut dy yg mntak kaki aku tuu) hehe ..
nik : (gelak jea)

haha. gedik jea enn, then balik.. dh balik, omng . sumpah penat sebab kena jalan kaki. hampir ter buke puasa tdy, nsib baek iman kuat. sampai jea terus landing ! tak tahan ! tidooo... dh bangun, ibu ajak pegy bazaar. pusing pusing, ronda ronda , reverse , tetibe ..

unknown : long, belakang seluar ad chewing gum (cakap kat telinga aku pulak tu. selamba abah dy)
then dengan selamba dy blah.aku dah cuak ah en eventhough aku tahu dy just gurau gurau sempena lagy berapa minit nk buka puasa en. but aku tk puas hati. mntak ayie tgkkan, mmg tade ! bodo itu mamat. then balik. dlam kete bolh pulak minah ni flashback pasal dy dan tutt .... sweet jea cter dy. haha . dh smpai area pelangi nmpak lk tutt ..... haa. suke lah dy. sengal lah kaw. hehe.. dh dh.. close case . gtg duhh. 


p/s : rindu sama kaw lah bie.. haha gedik pulak. padahal baru tdy spent time together. hey, buat keje akaun okayy. jangan pk laenn okayy sayang =)

for sis farah ayunni sharifuddin : sis , sy tahu sis mara pasal pict sy dgn nik. sorry for that okayy. hope you want to forgive me.and i hope we can be a good ' friend ' . maybe .   =)