malam celaka =D haha .


muke celaka di malam hari yea. hehe. ni namenye tade keje, kene serangan tentera british, tahun 1943, berhadapan dengan bilik kaunseling sekolah. bodo tade kene mngena pon. haha. sepanjang malam tu macam macam serangan yg attack kepala hotak kitorang ni. satu part yg paling aku suke ............
dimana kejadian berlaku dgn tragisnye ..

ayie : weyh, aku nk dy weyh ! weyh, aku nk dy weyh !
kyra : pegy jea lh amik dy 
ayie : weyh, aku nk dy weyh ! (ulang bnyak kali pulak, kang ad yg kene ni.)
kyra : (dgn stress dan tension nye jawab) pegy lh , pegy kt ruma dy tu . jlan bpe tu ?/?
          (sorry tk bolh btau address ap.rahsia kerajaan) =)

pastu stop jap, snap pic bodo bodo ni . then nk tido .
lagy sekali dy ulang benda yg same. nsib baek tk gugur rmbut aku.
(heish penat pulak tulis cter ni. bnyk betol episod) --"


ayie : nk dy ! nk dy ! nk dy !
kyra : pegy jea lh . tade sape nk mara pon .
ayie : nk dy lah ! nk dy jugak ! aku tanak tido selagi tk dpat dy !
kyra : hadoyy, aku dh ngantok ni . tido jea bolh tk ?
ayie : kan aku dh ckap aku tanak tido selagi tk dpat dy .


memanjanglah si ayie ni ckap nk dy nk dy. kusut palotak aku ni .aduh . dh lh tgh rindukan 
bf aku. kacau aa dy ni. sambung cter balik.


ayie : (nyanyi pulak dah. tgkap leleh betol.) 
kyra : (aku nyanyi sekali sambil tutup mata sebab dh ngantok thap unta)
ayie  : aku nk dy weyh ....... (pastu senyap) 

agak agak asal dy senyap ??
dy dh tido ! finally. haha . siap ad package brdengkur lagy (tipu sikit) hehe .
then aku pon tidoo ..


cerita ni part 2 yea. diulangi part 2. part1 kat http://athirahnadzirahroslan.blogspot.com/
klau rajen nk bace, open blog dy okayy =)
bru korang faham cter sengal ni. hehe. 


p/s : sebarang perubahan tertakluk kepada terma dan syarat . =p